خانه / تاریخی / حسین،حسین گفتن سرزبانی نباشد

حسین،حسین گفتن سرزبانی نباشد

آن چنان که محرز است ما تنها با ادامه دادن راه حسین علیه السلام می توانیم زنده بمانیم .
ما به نام و راه حسین پیش خواهیم رفت، باید به اقتدار حسین علیه السلام عمل کرد .
یاد شهید بزرگ حضرت آیت الله سید محمد بهشتی عزیز زنده باد که تاکید براین مهم را از ایشان شنیده ایم که ما باید بر محورهای اصلی اسلام تاکید داشته باشیم در حالی که الان بینش های الحادی و کفرآمیز در رنگ شرقی و غربی وجود دارد،باید محورهای ضداسلام و بیگانه را موضع گیری کنید .
ملت ما می دانند که با دشمنان اسلام باید تعارف نداشته و برخورد انقلابی داشته باشند و این لازمه اش برخوردهای اخلاقی، ریزه کاری های اخلاقی و مراقبت آن را می طلبد .
خط مشی ما کاملا روشن است و ابهامی هم وجود ندارد اسلام به ما یاد داده است دروغ نگوییم، تهمت نزنیم، حتی در مورد دشمن هم دروغ نگفته و تهمت نزنیم ، نسبت به آنان بدگویی نکنیم ، فحاشی و برخوردهای زشت نداشته باشیم.
ما می توانیم داغ و کوبنده صحبت کنیم ولی عفیف و تمیز، زیرا که این بهتر می تواند ما را در این آوردگاه دنیا کمک کند .
پایبندی به موازین اسلام توصیه دین ما است که ملت شریف ما به اصل عالی صداقت، راستی، پاکی، رعایت عفت کلام در نوشته ها و گفته ها باید پایبند به راه حقیقت باشند و مطمین باشید اگردیگران در مورد ما غیر ازاین عمل کنند که متاسفانه و صد افسوس عمل می کنند ، ما هویت نورانی و پر فروغ اسلامی مان را حتی با پیروزی معامله نخواهیم کرد زیرا که پیرو همان امامیم که با وجود قدرت و توانایی با دشمن معامله نکرد و این عملکرد مقتدرانه ی حضرت، اسلام را تاقیام مهدی موعود پیش خواهد برد .

علی ان نصرالله قریب

درباره ی دکتر سعیده جعفری راد

دکتر سعیده جعفری راد دکتری تخصصی مدیریت دولتی تصمیم گیری و خط مشی گذاری عمومی

همچنین ببینید

👌 اهمیت خواستن برای تغییر…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *