خانه / اجتماعی / صحنه را برای کسانی که ایمان ندارند خالی نکنید.

صحنه را برای کسانی که ایمان ندارند خالی نکنید.

الله ولی الذین آمنوا یخرجهم من الظلمات الی النور

خداوند یارو حامی کسانی است که از تاریکی و ظلمات دوری می کنند.

فردای ما به دست امروز ما ساخته می شود، صحنه را برای کسانی که از ایمان درستی برخوردار نیستند خالی نکنید که اینان اسلام را ضایع می کنند اینان کسانی هستند که اهل دروغ و بدگویی اند، خائن و ناپاکند و در نهایت خداوند آنها را طاغوت خوانده است ، آنان  یخرجونهم من النور الی الظلماتند و در نهایت جایگاهشان فیها خالدون است .

بهتر است یادی از شهید بزرگوار دکتر بهشتی داشته باشیم که فرمودند :

هر فرد مسلمان، خود را بشناساند و معرفی کند که انقلاب اسلامی ما، به معرفی شجاعانه ی افراد این چنینی نیازمند است . به دنبال یک اصل باید بود که اگر شما پا پس بکشید و یا کم رنگ حاضر شوید میدان را برای کسانی که خط انحرافی دارند، باز کرده اید .

اگر توجه داشته باشیم می بنیم نماز ارکانی دارد، هم چنان که اسلام ارکانی دارد و انجام ندادن آن ارکان، کار را زایل می کند و کارها به سمت درست وصحیح خود پیش نمی روند، مگر می شود به این ارکان توجه نداشت و کارها را پیش برد؟! امکان ندارد…

محور اسلام است بعد ملیت .

باید افرادی را انتخاب کرد که بر اساس ارکان اسلام پیش روند والا افرادی که کم اهمیتی به ارکان اسلام می کنند، در جمهوری اسلامی کاری ندارند.چه کاری می توانند داشته باشند!! اینجا جمهوری اسلامی است و انقلابی که شده است، هم انقلاب اسلامی است که با آن عزت کشور و نظام را می توان حفظ نمود و لا غیر.

بدون تعارف بگوئیم، که باید از افرادی باایمان خود ساخته، جوان،  بااستعداد لایق معتقد و راسخ در هدف انقلاب اسلامی استفاده شود تا این نظام، برپا بماند .در امور کشور از افرادی استفاده شود که درد اسلام را در سینه دارند نه آن که درد اضافه کنند یا اجازه می دهند افرادی این افراد بر سرکار آیند  .

این نظام، افراد دلسوز به تمام معنا می خواهد، نه منفعت طلب و خود پرست . نگوییم این چیزها مرده است و کسی دیگر این طور عمل نخواهد کرد و مملکت خراب شده است .

نخیر، این طور نیست اگر بخواهیم افراد خوب بسیار است، و خوب به معنای واقعی را می یابیم، کافی است گوش به امر امام خامنه ای حفظه الله باشیم .

اصل، اعتقاد داشتن به حفظ و نگهداری نظام اسلامی است .

خداوند ما را از حافظان به اسلام و ادامه دهنده راه شهدا قراردهد .

والسلام علینا و علی عبادالله الصالحین .

 

 

 

 

 

درباره ی دکتر سعیده جعفری راد

دکتر سعیده جعفری راد دکتری تخصصی مدیریت دولتی تصمیم گیری و خط مشی گذاری عمومی

همچنین ببینید

👌 زنان ایران، هادیان خانواده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *