این کتاب با هدف بررسی رابطه بین مدیریت زنجیره تامین سبز مشتری محور و عملکرد سازمانی صنایع، به منظور ارائه راهکارهایی جهت بهبود عملکرد شرکتها در سال 1395 صورت گرفت. اين تحقيق از نظر هدف، کاربردي و از لحاظ روش گردآوري دادهها توصيفي و از نوع همبستگي بود. جامعه آماري شامل کلیه مدیران عالی و مدیران و کارشناسان دخیل در امور بازاریابی و صادرات شاغل در صنایع فلزی می باشد .
شيوه سازماندهي کتاب حاضر بهصورت زیر میباشد.
این کتاب به دو بخش فصول آموزشی و فصول پژوهشی تقسیم خواهد شد. بخش اول شامل مباحث آموزشی در زمینه اقدامات ناجا میباشد. فصول آموزشی شامل هفت فصل: اقدامات ناجا، عملیات روانی، امنیت، بحران، ارزش و محرومیت، شاخصههای بحران و مدیریت بحران میباشد. در بخش دوم اقدامات ناجا در مدیریت حوادث پس از انتخابات سال 88 بررسی خواهد شد. فصول پژوهشی شامل پنج فصل: کلیات، پیشینه، روش، تجزیه و تحلیل دادهها، نتیجهگیری و پیشنهادها میباشد.
آدرس خرید کتاب: mojak.ir