خانه / اجتماعی / پناه بر خدا از خُرده علم داران …

پناه بر خدا از خُرده علم داران …

امان از روزی که ادعای علمی را کنیم که جز کلمات و جملاتی محدود از آن را نیاموخته باشیم و واویلا بر روزی که این علم، علم اسلامی و تاریخ انبیای خدا باشد که دیگر تیشه به ریشه اسلام و نظام خواهد زد . انسان اگر با تلاش و جهد، ریشه یابانه به یافتن علمی بپردازد ، می تواند به صحبت بنشیند و الا اگر در حد خُرده علم باشد باید به خدا پناه برد و به خود اجازه این را ندهد که به صحبت هایش سند اسلام ببندد و با مهر اسلام به سخنانش صحه بگذارد .

مردم را چه فرض کرده اید که این چنین با آن ها سخن گفته و می گوئید؟

شاید شما با عوام بتوانید بدین گونه رفتار کنید و از سیاست ائمه معصومین علیهم السلام به غلط سخن بگوئید ولی با متخصصین، خیر!!!

جنابان بدانند، فرزندان انقلاب اسلامی زنده اند و جزو متخصصین و بصیر اندیشان این نظامند . عاقل را به یک اشارت کافی است، امام ما بایستی در چند برنامه سخن بگوید تا شما ارشاد شده و سر عقل بیائید ! چند برنامه ی آمریکایی و تحلیل های سیاسی به روشن فکری و علم لدنی امام خامنه ای اعتراف و به بی سوادی و کم فهمی شما سخن بگوید تا بلکه خجالت کشیده و در خود فرو روید و یا بلکه به دعای بزرگان به خود آمده و معترف اشتباهات خود گردید و سعی بر جبران نمائید !!! که بعید است، ظاهرا عمدی درکار است …

مردم ما شما را شناخته و بیشتر می شناسند؛ مگر کسان معدودی که همانند کوفیانند، سیاه لشکرانی که سر در گریبان بدبختی و جهالت خود فرو برده اند، آنان نیز جز خوارجی بیش نیستند که شاید روزی جزو توابین قرار بگیرند .

ای مردم مسلمان، به هوش باشید! جوانان متخصص، به هوش باشید! خون جوانانی به مانند شما، برای این ارزش ها ریخته شده است. آنان دوستان، هم محله ای ها، هم شهری ها و هم کشوری های ما بودند. آنان خوب فهمیده بودند؛ انقلاب آن ها انقلابی اسلامی بود که برای حفظ آن جان دادند .

خیلی از آن ها بخاطر فهم، علم، بصیرت و کارآیی که داشتند با برنامه ریزی های ننگین، به دست ناخودی های به ظاهر خودی به شهادت رسیدند .

خداوندا ما را با حقایق اسلام آشنا بگردان.آمین

درباره ی دکتر سعیده جعفری راد

دکتر سعیده جعفری راد دکتری تخصصی مدیریت دولتی تصمیم گیری و خط مشی گذاری عمومی

همچنین ببینید

👌 زنان ایران، هادیان خانواده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *