خانه / اخلاق / بر خلاف دوستان ولائیمان، دعا کردیم که رای بیاورد .

بر خلاف دوستان ولائیمان، دعا کردیم که رای بیاورد .

روزی را به یاد می آوریم که بخاطر انتخابات غوغائی در کشور بر پا بود . افرادی متعدد از دو طرف، از مدل های مختلف رفتاری، در حال تکاپو بودند . یک عده با رعایت شئونات و منزلت پی گیر خواسته خود بودند و عده ای دیگر هم، روی هر چه بد اخلاقی بود را سفید کردند .

افرادی اقل هم برخلاف نظر همه ی آنان امن یجیب می خواندند که آنچه به صلاح نظام، مملکت و مردم است، پیش آید، شاید باورش سخت باشد ولی به راستی کنار کیک های بنفش که به شادی پخش می شد حلواهای در سینی نیز به چشم می خورد که ندائی را به گوش می رساندند؛ مردم ایران ! نه تنها ملی پرستی افاده نکرد بلکه اسلام نیز به ثمن بخس فروخته شد .

نتیجه ای از برجام که بوی شوم ناسرانجامیش از ابتدا به مشمام می رسید، امضا و اجرای سند 2030 که درد و آه را از نهاد ملت مسلمان به گوش می رسانید و یا موافقت سند توتال را که روی همه متخصصین اقتصاد را سفید کرد .

باید از این همه سهل انگاری به که شکایت ببریم ؟

واقعا اگر انقلاب اسلامی را نمی خواستید لا اقل انقلاب ایرانی خود را حفظ می کردید و عزت و شرف را به ارزانی از دست نمی دادید !!

کارآفرینانی بیکار شده که لباس عزا بر تن کرده اند و انگیزه آینده را از دست داده اند، جوانانی که با امید، چشم به بهره ی سودهای اقتصادی کشور دوخته اند، فرزندان ایثارگران که به امید سرافرازی خون پدرانشان زنده اند، عوامی که بدون چشم داشتی، فقط اعتماد کردند، دانشجویانی که به امید خدمت به اسلام و وطن تحصیل علم کردند، همه و همه نمونه ای از سهل انگاری مسئولین امر است که ای کاش ! به خود می آمدند …

اینجاست که باید ندا سر داد : فاین تذهبون !

خداوند، ما را هر چه بیشتر با حقائق اسلام آشنا گرداند . آمین

 

 

 

 

درباره ی دکتر سعیده جعفری راد

دکتر سعیده جعفری راد دکتری تخصصی مدیریت دولتی تصمیم گیری و خط مشی گذاری عمومی

همچنین ببینید

👌 اهمیت خواستن برای تغییر…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *