خانه / اخلاق / سندِ مقام و منصب ها ، سندی ابدی است !!!

سندِ مقام و منصب ها ، سندی ابدی است !!!

مقام و منصب ها، حکم خداوند نیستند که نتوان آن ها را ملغی کرده و یا واگذار نمود، روی صحبت ما با صاحب منصبان است. به نظر شما، اخبارهای شرم آوری که هر روز فساد مالی جدیدی را به گوش می رسانند گویای چه چیز است ؟

به فرمایش امیر مومنان علی علیه السلام: اگر این میز ماندنی بود به شما نمی رسید! لازم به ذکر است خداوند به انسان اختیار داده است تا بتواند با آزادی انتخاب کند. انسان باید با خود روراست باشد و هر گاه به اشتباهش پی برد و یا متوجه این شد که ادامه دادن مسیری برای او میسر نیست و یا به صلاح و مصلحت کشور و جامعه نیست، از راهی که می رود خود را کنار بکشد و به افرادی بسپارد که قابلیت بیشتری داشته و بهتر می توانند خدمت کنند.

شما هر کدام جایگاهی از این مقام ها را اشغال کرده اید، از مدیریت دولت گرفته تا مدیریت خانه ی ملت، از وزارت خانه ها گرفته تا ریاست و مدیریت سازمان ها که هر یک، نقش کلیدی را در کشور بازی می کنند. اگر قادر به کنترل و جلوگیری از فساد نیستید کناره گیری کنید .

هر چه به جلو می رویم شاهد مشکلات و مفاسد اداری، مالی بیشتری هستیم که به خیر و صلاح جامعه نمی باشد. موضوع مهم دیگر اینکه شما خود به اشکال موجود معترف نیستید، یا به نوعی این ها را مشکل نمی دانید و آنقدر کوچک و بی اهمیت جلوه می دهید که به نظر می رسد این گونه مسائل شیوه ی اصلی خود شما هستند.

هر روز بیکاری و گرسنگی سرسام آورتر از روز قبل مخابره می شود و این به صلاح جمهوری اسلامی نیست و این گونه مسائل دین زدگی را موجب می شود.تا فساد مالی برچیده نشود، بویی از اسلام، به مشام نخواهد رسید .

هوشیار باشید! این از اهداف دشمن قسم خورده ماست. او تصمیم برهم زدن نظام اسلامی را دارد که مطمئن باشید اگر این نظام خدشه دار شود به صلاح کشور، مردم و حتی خود شما هم نیست. آنان به کسی رحم ندارند، مال حرام خورده هائی هستند که در طول تاریخ انواع و اقسام بی رحمی ها و ظلم ها را به بشریت داشته اند. ما خود با دست خود اسلام فروشی نکنیم و جلوی فساد را بگیریم.

مردم با آبرو و مظلومی که در ایران هستند، حقشان بی پولی و سرافکنی نیست، باکمال تآسف جلوی نشتی را نگرفتید با قایق و کشتی مخزن ها را خالی کردند. خودی و غیر خودی با هم در حال انجام فسادند و در این جاست که قوه ی قضا بایستی به عملکرد خود سرعت بخشیده و مقتدارانه با مفاسد مبارزه و سرمایه ی این کشور را به مردمش باز گردانند .

خداوند، ما را با حقائق اسلام آشنا گرداند .

 

 

درباره ی دکتر سعیده جعفری راد

دکتر سعیده جعفری راد دکتری تخصصی مدیریت دولتی تصمیم گیری و خط مشی گذاری عمومی

همچنین ببینید

معادلات جاهلانه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *