خانه / اجتماعی / کاری که بر اساس نظام اسلامی انجام می گیرد انتقاد دارد و لا غیر.

کاری که بر اساس نظام اسلامی انجام می گیرد انتقاد دارد و لا غیر.

اغلب در محیط های مجازی و سایت های طرفداران انقلاب اسلامی و نظام مقدس، مشاهده می شود که به نحوه ی عملکرد مجریان بعضی دستگاه ها انتقاد می شود در حالی که با این شیوه کارکردن های مشهود آنان جای انتقاد نمی ماند زیرا آن ها راهی را در پیش گرفته اند که در اصل نه به حفظ نظام اسلامی شبیه است و نه از حفظ عزت و اموال و سرمایه های ملی بوئی به مشام می رسد.

هر دم از این باغ بری می رسد، تازه تر از تازه تری می رسد.

در تصمیمات بعضی از آن ها مواردی به گوش می رسد که نیاز به تحلیل هم ندارد و کاملا مغایر با نظام و حفظ آن است.خانم ها و آقایان بدون توجه به تاریخ گذشتگان و حتی تاریخ چندساله ی ریاست خود، صبح علی الطلوع مطالب را بیان و تبیین می کنند که باید به آنها فتبارک الله گفت !!!

خداوند برای ما ائمه معصومین علیهم السلام را فرستاد، تا ما با مشاهده و توجه به سیره ی آنان و نحوه ی حکومت داری آن بزرگواران مملکت داری کنیم ولی در حال حاضر، به وضوح دیده می شود که نه تنها از راه آنها حرکت نمی کنند و حرف شنوی از بزرگتران خود ندارند بلکه از شیوه ی آنان نیز در تصمیم گیری ها چیزی به چشم نمی خورد و این مدل حرکت، مشکوک به نظر می رسد.

در تاریخ به این اشاره شده که عمر خلیفه دوم گفته است که به خدا شایسته ترین فردی که مردم را به راه حق وادار نماید، علی است، اگر به خلافت برسد. اما این خدا نترسان با اینکه می دانستند راه سعادت علی است باز راه چپ را ادامه دادند و الان پس از گذشت هزاران سال، تفاوت عاقبت خاندان علی مرتضی صلوات الله علیهم اجمعین و عاقبت آن سیه روزان چپ اندیش را به خوبی می توان مشاهده کرد.

باید در نظر داشت که با این افکار و ایده، آینده ی نظام و کشور به خطرات مهلکی نزدیک می شود و این برای سلامت روح و جسم افراد این کشور مناسب نخواهد بود. این نحوه مدیریت با این همه بد اخلاقی، شیوه ی درستی را در پیش ندارد و از شما به اولئک هم الخاسرون یاد خواهد شد .

به خدا پناه می بریم و از او مدد می خواهیم که بهترین راه را در مسیرمان قرار دهد و الا خسر الدنیا و الاخره خواهیم شد.

خداوند ما را به خود و وظایفمان آشنا بگرداند. آمین

درباره ی دکتر سعیده جعفری راد

دکتر سعیده جعفری راد دکتری تخصصی مدیریت دولتی تصمیم گیری و خط مشی گذاری عمومی

همچنین ببینید

معادلات جاهلانه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *