خانه / دسته‌بندی نشده / شاکله ی نظام، جناح پذیر نیست.

شاکله ی نظام، جناح پذیر نیست.

انسان با دو بال علم و عقل به کمال می رسد، اگر یکی از این دو بال ناقص رشد کند و یا اصلا رشد نکند به انسانی ناقص الخلقه مبدل می شود و بسیار دیده می شود که بسیاری از رفتارهای اجتماعی ما با حساب و کتاب دقیق انجام نمی گیرد و با همین بی حسابی روی آن ها اسم گذاشته و با القاب هائی همچون جناح راست و چپ و یا به معنای دیگری که اصلاح طلب و اصول گرا نام دارد، جلو می رود.
خط مشی انتخابی ما ارتباطی درست با اصل این هدف ها ندارد و بیشتر به سمت تخریب مملکت و نظام، پیش رفته تا اینکه به بهبود کاری در کشور بینجامد.
ما بجای بهره گیری و بهره وری از قدرت سیاسی و تحقق نهادهای اجتماعی، آن هم در جهت پیشرفت اهداف نظام اسلامی و برچیده نمودن فقر از دامان این کشور و بدون توجه به جلوگیری از بی عدالتی و سرقت اموال مردم، به محافظت از آبروی ملت و ملیت خود نیز نمی پردازیم.
متاسفانه متمرکز بر مقام و اسم و القاب پوچی هستیم که سر و ته آن جز بیچارگی و واماندگی چیزی در بر نخواهد داشت.

بنابر این باید هوشیارانه و مقتدرانه و به دور از غرور و خود خواهی، جهت حفظ نظام، مراقب نفاق افکنی ها و تجزیه افراد این ملت باشیم تا خطر بیش از این ما را تهدید نکند. از اینکه هر کدام تلاش کنیم و یا تشویق شویم که به سمت و سوئی جدای از هم رفته و از این تفرقه شادمان باشیم، پرهیز کنیم که صلاح در این نیست، زیرا با این اعمال قدرت کشور متزلزل می شود.
خوب می دانیم که اهداف بزرگ با اتحاد و هم افزائی به مرحله ی ظهور رسیده اند.
انقلاب اسلامی ما با اشک فقرا و امید آنان به خون های ریخته شده شکل گرفته است، باید از این امر به جدیت مراقبت نمود.
خداوند ما را در حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی یاری فرماید. آمین

درباره ی دکتر سعیده جعفری راد

دکتر سعیده جعفری راد دکتری تخصصی مدیریت دولتی تصمیم گیری و خط مشی گذاری عمومی

همچنین ببینید

👌 حضور زنان در میدان حفاظت از حریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *