خانه / دسته‌بندی نشده / رهیافتی بر مهندسی رفتار در سازمان ها

رهیافتی بر مهندسی رفتار در سازمان ها

یکی از طرح های مهمی که به عنوان راهبرد فرهنگی در سال های اخیر بدان توجه شده است، اجرای طرح مدیریت رفتار صحیح با مشتری  است، به  همین منظور دلائل وقوع و راهکارهائی جهت پیشگیری اعلام داشته ایم که به عنوان مقاله ایی در سایت مدیریت درمان استان قم به انتشار رسیده است .علاقمندان می توانند مطالب ذکر شده را بصورت کامل در این سایت ملاحظه فرمایند.dqom.tamin.ir

مسلما رعایت متقابل منافع فردی و سازمانی، در جهت تعالی جامعه، منافع جامعه را در بر خواهد داشت .
موردی که باید بدان یادآوری و به آن تاکید نمائیم این است که این نوع عملکردها را بهتر است دور از چارچوب آمار ها و کاغذ بازی های دست و پا گیر وصرفا رسانه ای نگریست تا بتوان نتیجه مطلوب تری را بدست آورد. تعارف های اداری جهت دریافت نتیجه بی فایده است و نیاز به عملکرد جهادی ( خالی از هرگونه توقع و دیده شدن، صرفا خوب بودن و خوبی کردن تا به نتیجه مطلوب دست یافتن ) دارد.
باید به این باور برسیم و به دیگران این باور را بدهیم  که سازمان محل زندگی ماست و همه ی ما دو منزل داریم که باید در آن مدیریت رفتار داشته باشیم. زیرا اگر در محل زندگی نتوانیم با همنوعان خود درست رفتار کنیم زندگی سختی خواهیم داشت.
به این باور برسیم و یقین بدانیم که برای بندگی آمده ایم وبایستی در راه این بندگی، تلاش و کوشش کنیم .
(قابل توجه : پژوهش حضوری و مشاهده ای از چند همکارمحترم واحدهای تابعه کمک شایانی به جمع آوری این مطالب نموده است )
(تمامی مواردی را که ذکرخواهیم نمود دلیل بر انجام نشدن این فعالیت ها نمی باشد و هدف زیر سوال رفتن زحمات احدی نخواهد بود بلکه بحث، علمی است و باید به آن جدی پرداخته شود)

ادامه مطلب: dqom.tamin.ir

درباره ی دکتر سعیده جعفری راد

دکتر سعیده جعفری راد دکتری تخصصی مدیریت دولتی تصمیم گیری و خط مشی گذاری عمومی

همچنین ببینید

👌 حضور زنان در میدان حفاظت از حریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *