این کتاب در هشت فصل تدوین گردید، و هدف از این کتاب رابطه ابزار مدیریت دانش با عملکرد شرکتی در تهران میباشد. در این کتاب از چهار فرضیه شناسایی دانش، تولید دانش، توزیع دانش و کاربرد دانش استفاده شده است. در فصل پنج کلیات کتاب شامل بیان مسئله، ضرورت کتاب، سوالات کتاب، فرضیات کتاب و اهداف ، مورد بررسی قرار گرفت. عمدهترین یافتههای کتاب حاکی از آن بود که رابطه ابزار مدیریت دانش با عملکرد شرکتی در تهران معنا دار میباشد. لذا پیشنهاد میگردد که مدیران شرکت با ایجاد سرمایهگذاری لازم بستر مناسبی برای شناسایی دانش در جهت بالابردن عملکرد فراهم آورند و از تیمهای ایجاد دانش حمایت کنند. پیشنهاد میگردد که مدیران با برگزاری جلسات منظم با کارکنان جهت تولید و توزیع دانش شرایط لازم را فراهم آورند.
شيوه سازماندهي کتاب حاضر بصورت زیر میباشد:
این کتاب به دو بخش فصول آموزشی و فصول پژوهشی تقسیم خواهد شد. بخش اول شامل مباحث آموزشی در زمینه مدیریت دانش و عملکرد شرکت میباشد. فصول آموزشی شامل هشت فصل: مدیریت دانش، ایجاد دانش، عملکرد، تاریخچه ارزیابی عملکرد،اهداف استانداردهای عملکردسطح عملکرد، نیاز آموزشی و پیشینه کتاب میباشد.
فصول پژوهشی شامل چهار فصل: کلیات، روش کتاب، تجزیهوتحلیل داده،بحثونتیجه گیری میباشد.
آدرس خرید کتاب: mojak.ir