خانه / اجتماعی / کتاب بهبود کیفیت خدمات و رضایت مشتریان

کتاب بهبود کیفیت خدمات و رضایت مشتریان

کتاب حاضر با هدف نقش بهبود کیفیت خدمات بر میزان رضایت مشتریان با استفاده از روش تحقیق توصیفی از نوع پیمایشی انجام شده است. جامعه آماری در کتاب حاضر شامل کلیه کارکنان و مشتریان در یکی ازشرکت های شهر تهران بودند.

شيوه سازماندهي کتاب حاضر بصورت زیر می‌باشد:

این کتاب به دو بخش فصول آموزشی و فصول پژوهشی تقسیم خواهد شد. بخش اول شامل مباحث آموزشی در زمینه بهبود كيفيت خدمات و رضايت مشتريان می‌باشد. فصول آموزشی شامل هفت فصل: کیفیت خدمات، مدل‌های کیفیت خدمات، عوامل موثر بر بهبود کیفیت خدمات، مفهوم رضایت مشتریان ، عوامل موثر بر رضایت مشتری، پیامد‌های حاصل از رضایت مشتری و پیشنیه کتاب می‌باشد. در بخش دوم کیفیت خدمات در شرکت تهران بررسی خواهد شد. فصول پژوهشی شامل پنج فصل: کلیات، روش کتاب، تجزیه و تحلیل داده‌ها و بحث و  نتیجه‌گیری می‌باشد.

آدرس خرید کتاب:  mojak.ir

درباره ی سعیده جعفری راد

رشته تحصیلی: دکتری تخصصی مدیریت دولتی گرایش خط مشی گذاری عمومی

همچنین ببینید

متانت با اطاعت، نجات از ذلت

همواره تاریخ و روزهای متفاوت در تاریخ ماندگار خواهند شد. روزهای سال، به طور طبیعی و به خودی خود همه مثل هم هستند؛ این انسانها، اراده‌‌‌‌‌ها و مجاهدتهاست که یک روزی را از میان روزهای دیگر برمی کشد و آن را مشخص می نماید، متمایز می کند و مثل یک پرچمی نگه می دارد تا راهنمای دیگران باشد. روز عاشورا - دهم محرم - فی نفسه با روزهای دیگر فرقی ندارد؛ این حسین بن علی (علیه السّلام) است که به این روز جان می دهد، معنا می بخشد، او را تا عرش برین بالا می برد؛ این مجاهدت های یاران حسین بن علی (علیه السّلام) است که به این روز، اهمیت می بخشد.همواره در شرایط سخت است که تشخیص کار، دشوارتر می شود. البته خدای متعال همیشه با فرستادن راهنما و بینه حجت را تمام می کند. مثلا هر چند ما هلال شب اول ماه را نمی بینیم اما هلال وجود دارد و هست. باید چشم را باز کرده و با دقت نگاه کنیم و از تمامی امکانات استفاده نمائیم تا بتوانیم این حقیقت را که خداوند متعال در مقابل ما قرار داده است، ببینیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *