خانه / اجتماعی / کتاب بهبود کیفیت خدمات و رضایت مشتریان

کتاب بهبود کیفیت خدمات و رضایت مشتریان

کتاب حاضر با هدف نقش بهبود کیفیت خدمات بر میزان رضایت مشتریان با استفاده از روش تحقیق توصیفی از نوع پیمایشی انجام شده است. جامعه آماری در کتاب حاضر شامل کلیه کارکنان و مشتریان در یکی ازشرکت های شهر تهران بودند.

شيوه سازماندهي کتاب حاضر بصورت زیر می‌باشد:

این کتاب به دو بخش فصول آموزشی و فصول پژوهشی تقسیم خواهد شد. بخش اول شامل مباحث آموزشی در زمینه بهبود كيفيت خدمات و رضايت مشتريان می‌باشد. فصول آموزشی شامل هفت فصل: کیفیت خدمات، مدل‌های کیفیت خدمات، عوامل موثر بر بهبود کیفیت خدمات، مفهوم رضایت مشتریان ، عوامل موثر بر رضایت مشتری، پیامد‌های حاصل از رضایت مشتری و پیشنیه کتاب می‌باشد. در بخش دوم کیفیت خدمات در شرکت تهران بررسی خواهد شد. فصول پژوهشی شامل پنج فصل: کلیات، روش کتاب، تجزیه و تحلیل داده‌ها و بحث و  نتیجه‌گیری می‌باشد.

آدرس خرید کتاب:  mojak.ir

درباره ی سعیده جعفری راد

رشته تحصیلی: دکتری تخصصی مدیریت دولتی گرایش خط مشی گذاری عمومی

همچنین ببینید

رعایت حقوق افراد، واجب کفائی است!!!

چند سالی  است، مسأله ی مهمی توجه ما را به خود جلب نموده است که در جامعه ظاهرا به آن اهمیت بالائی داده می شود ولی در باطن امر، به آن با دغدغه نگاه نمی شود و با نگرانی و به عنوان بحران به آن توجه نمی گردد؟ چرا که خود شاهد هستیم بیشتر جلب نظرما کارهاو درگیری های روزمره و حساب و کتاب های تمام نشدنی است و توجه به این مساله که برای بهبود حال خود، دیگران و سعادت دنیوی و اخروی چه باید کرد، کمتر به چشم می خورد.از کجا آمده و به کجا خواهیم رفت و محبوب حقیقی از ما چه می خواهد، سوالی بسیار پراهمیت است که وظیفه ی ماست تا به آن توجه عمیق داشته باشیم.خداوند پیامبرش را  برما فرستاده که ما را با فطرت خویش آشنا کند، وقتی همه چیز خدمت به مردم شود دیگر تمام زندگی ما آنچه خدا خواسته است می گردد . باید به این یقین داشت که هیچ علمی بالاتراز پرورش روح و جسم انسان ها نیست و بحثی کلان تر از آن نخواهیم یافت.این نوع کار کاملا جهادی است وروحی پردغدغه و ناآرام می طلبد زیرا به ظاهر نه مالی دربر دارد و نه منصبی، اما از لحاظ معنوی، غنای روح و نفس را به همراه خواهد داشت. با بی ارزش نمایان کردن این نوع کار، خودمان از پیشرفت و تعالی دور خواهیم ماند و به دیگران هم نفعی نخواهیم رساند. ممکن است چیزی تغییر نیابد ولی یقین بدانیم چیزی هم به جلو رانده نخواهد شد .رعایت حقوق مردم، لحظه به لحظه کنار ماست و بر ما واجب است و ترک آن مکافات دنیوی و اخروی را به همراه خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *