خانه / اجتماعی / کتاب بهبود کیفیت خدمات و رضایت مشتریان

کتاب بهبود کیفیت خدمات و رضایت مشتریان

کتاب حاضر با هدف نقش بهبود کیفیت خدمات بر میزان رضایت مشتریان با استفاده از روش تحقیق توصیفی از نوع پیمایشی انجام شده است. جامعه آماری در کتاب حاضر شامل کلیه کارکنان و مشتریان در یکی ازشرکت های شهر تهران بودند.

شيوه سازماندهي کتاب حاضر بصورت زیر می‌باشد:

این کتاب به دو بخش فصول آموزشی و فصول پژوهشی تقسیم خواهد شد. بخش اول شامل مباحث آموزشی در زمینه بهبود كيفيت خدمات و رضايت مشتريان می‌باشد. فصول آموزشی شامل هفت فصل: کیفیت خدمات، مدل‌های کیفیت خدمات، عوامل موثر بر بهبود کیفیت خدمات، مفهوم رضایت مشتریان ، عوامل موثر بر رضایت مشتری، پیامد‌های حاصل از رضایت مشتری و پیشنیه کتاب می‌باشد. در بخش دوم کیفیت خدمات در شرکت تهران بررسی خواهد شد. فصول پژوهشی شامل پنج فصل: کلیات، روش کتاب، تجزیه و تحلیل داده‌ها و بحث و  نتیجه‌گیری می‌باشد.

آدرس خرید کتاب:  mojak.ir

درباره ی دکتر سعیده جعفری راد

دکتر سعیده جعفری راد دکتری تخصصی مدیریت دولتی تصمیم گیری و خط مشی گذاری عمومی

همچنین ببینید

معادلات جاهلانه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *